Faceți căutări pe acest blog

marți, 9 august 2011

Un joc plăcut mai marilor de la Primăria Vulcan: Hai să vorbim vorbe la televizor

Vineri după-amiază, am primit câteva telefoane, toate pe aceeaşi temă: că, împreună cu vreo doi consilieri locali vulcăneni, am fost vorbit de rău, în direct, la un post local de televiziune.
Acum, ca ziarist,dacă-ţi auzi pronunţat numele şi la televizor, chiar că nu-i rău. Înseamnă că exişti, că loveşti unde trebuie şi că ai valoare. Nu mă laud eu. Aşa spunea, la începuturile Undei de şoc, un bun prieten, contemporan cu noi, după ce ne întorceam la redacţie din documentarea făcută la Restaurantul Minerul. Îşi mângâia tacticos barba şi ne demonstra în ce stă valoarea unui gazetar.
Dar am rămas mască atunci când mi s-a zis că viceprimăriţa Angela Stoica pune vina pe mine şi pe doamna consilier local Alina Anamaria Cîrstoiu, pentru că vulcănenii nu se înghesuie la primărie, pentru anveloparea blocurilor. Din cauza mea şi a doamnei consilier local, în Vulcan au fost anvelopate doar două blocuri.
Ca să vezi, fratele meu, până unde o duce gândirea! În (tele)vizi­unea Angelei Stoica, eu şi Alina Cîrstoiu am sta toată ziua, pitiţi undeva pe lângă primărie, şi i-am opri pe omenii care fac coadă, ca să ceară bani pentru anveloparea blocurilor. Alo! Păi cine i-a speriat pe vulcăneni cu hotărârea aceea de consiliu, în care un anume proiectant agreat de Primăria Vulcan a scos nişte sume ameţitoare pe care oamenii ar trebui să le plătească, încât preferă să-şi anvelopeze apartamentele pe cont propriu?
Aha, acum înţeleg de ce la blocul din faţa pieţei, în care locuieşte o doamnă consilier local, nu s-a mai trecut la anvelopare. Fiindcă tot eu am lămurit-o pe dumneaei şi pe ceilalţi locatari din bloc să renunţe la participaţiunea în bani a primăriei. Să fim serioşi. Pe cont propriu, un apartament cu trei camere, la mine pe alee, după cum mi-au zis meseriaşii, se termoizolează cu douăzeci şi două de milioane de lei vechi, iar unul cu două costă, fireşte, mai puţin. Şi nu mai intervine, apoi, acel 20 la sută de la primărie şi alte costuri care ar duce până la patruzeci şi ceva de mili­oane lucrarea de anvelopare. Plus că, angajându-i el pe lucrători, omul este atent cum ăştia îşi fac treaba.
Asta e explicaţia,stimată doamnă! Din cauza birocraţiei, a hârtiilor care trebuie întocmite, trimise şi, apoi, aşteptate să vină înapoi, oamenii preferă să-şi izoleze termic, pe spezele lor, blocurile în care locuiesc. Apropo! O rog pe stimata să-mi arate unul pe care, chipurile, l-am lămurit să nu-şi anvelopeze blocul în cooperare cu primăria! (By www.zvj.ro)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu